Szállítás

Szállítás menete

Készleten lévő termékek esetén

Miután leadtad a rendelésedet, kollégáink még aznap (vagy a következő munkanapon) összekészítik a csomagot. Mielőtt elkészítik a számlát és lezárnák a csomagot, felhívnak telefonon, hogy pontosítsák az adatokat. Ekkor még lehetősége van néhány dolgot hozzáiratni a megrendeléshez, ha esetleg közben eszedbe jut valami. Miután egyeztettél kollégáinkkal, lezárjuk a csomagot és nap végén átadjuk a futárnak. A futár kézbesíti Neked a következő munkanapon, de kézbesítés előtt fel fog hívni a regisztráció során megadott telefonszámon (fontos, hogy jó számot adj meg regisztrációkor).

Rendelhető termékek esetén

Miután leadtad a rendelését, kollégáink ajánlatot kérnek a rendelt termékekre és 1-2 napon belül értesítenk Téged a várható szállítási határidőről és a végső eladási árról. Ha Neked nem felelnek meg a feltételek, nyugodtan visszamondhatod a rendelésedet. Ha megfelelnek a feltételek, a kollégáink megrendelik a szükséges termékeket és ha megérkeztek hozzánk, értesítünk Téged (e-mailben vagy telefonon). Miután egyeztettél kollégáinkkal, lezárjuk a csomagot és nap végén átadjuk a futárnak. A futár kézbesíti a megadott határidőn belül (1-5 munkanap, ez függ az országától is).

Szállítás módja

A szállítás folyamatáról és a határidőkről részletesebben a „Szállítás menete” és a „Szállítási határidők” bekezdésben írunk.

Normál szállítás (GLS) (15m2-ig)

A csomagok 40kg-os egységekben vannak átadva a futárnak. Például egy 95kg össztömegű rendelés, ha lehetséges, három csomagként van feladva, és a teljes szállítási díj a 3 csomag díjainak összege.

Raklapos szállítás (15m2 felett)

A 15 m2 feletti tekercset raklapos áruként küldjük. Ezekre mindig egyedi árat kérünk, amit telefonon egyeztetünk Veled minden esetben! FIGYELEM! A küldemény átvételekor kérjük minden esetben ellenőrizd, hogy a csomag SÉRTETLEN! Ha a csomag megsérült a szállítás során, mindig kérd a kárfelvételi jegyzőkönyv kitöltését!

Szállítási határidők

Készleten lévő termékek esetén

A megrendelésedet, ha a termékek készleten vannak, minden munkanap 15:00 után adjuk át a futárnak. A futár a következő munkanapon reggel 8:00 és délután 16:30 között szállítja ki a csomagodat, melyről pontosabb tájékoztatást SMSben, illetve telefonon is kapsz. Még ilyenkor is van lehetőséged módosítani a szállítás napját GLS ügyfélszolgálaton keresztül, vagy kérheted a mi segítségünket is, készséggel állunk rendelkezésedre. Tehát, ha Hétfőn délután 15:00-ig leadsz egy megrendelést, akkor azt Kedden már meg is kapod. Ugyanígy igaz ez a hét többi munkanapjára is, kivéve a Pénteket. Ha Pénteken adsz le nekünk rendelést, azt még mi aznap átadjuk a futárnak, de mivel hétvégi szállítást alapesetben nem vállalnak, ezért ez a csomag Hétfőn lesz kézbesítve. Ha Szombaton, Vasárnap, vagy Hétfőn adod le rendelésedet, akkor azt Hétfőn adjuk át a futárnak és Kedden lesz Neked kézbesítve.

Rendelhető termékek esetén (amik nincsenek készleten):

Rendelhető termékek esetén a szállítási határidő általában 5-8 munkanappal hosszabb a fentebb leírtaknál. Pontosabb információt a konkrét termék megrendelésekor kollégánk tud adni telefonon. Természetesen, ha Neked nem felel meg a kapott határidő, megrendelését minden egyéb következmény nélkül visszavonhatod.

14 napos visszatérítési lehetőség:

Lehetőséged van 14 napon belül visszaküldeni a megrendelt termékeket. Ilyen esetben mi visszafizetjük Neked a termék teljes vételárát. Nincs semmilyen kérdés, nem kell magyarázkodni! Egy dolog nagyon fontos: a termék újként értékesíthető állapotban jusson vissza hozzánk. Tehát beszerelt terméket már nem tudunk így visszavenni. Élj ezzel a lehetőséggel, biztos vagyok benne, hogy ez egy olyan előny, amit mindenképpen érdemes kihasználnod.